Salı, Şubat 05, 2008

Dar kalıplar, tür olmalar, ilerlemeler

Geçen ay çıkmış bir dergide Stan Lee ile ilgili bir yazı yayımlanmış, okumak istedim. Yazının ilk cümlesi aynen şöyle: “Çizgi roman, dar kalıplardan dışarı çıkarak yeni bir kimlik kazanma yolunda ilerlerken, bir çok çizerin oluşturduğu yeni karakterlerle ‘tür’ olarak fantastik dünyaya ilk adımını atmış oldu”. Böylesine saçma ve anlamsız bir cümle için ne söyleyebilirim bilmiyorum. Bir ilk cümleden söz ediyoruz, şöyle de devam ediyor: “Ama onlarca çizer arasında bir isim var ki o fantastik dünyanın zirvesinde hala oturmaya devam eden efsane kahramanların yaratıcısı, 85 yaşındaki Stan Lee’den başkası değil.” İkinci cümleyi sonra ne yazmış diye merak edenler olabilir diye yazdım, yazmayabilirdim çünkü ilk cümleyle bir ilgisi yok. Nasıl böyle yazılar yazılabiliyor, hadi yazıldı nasıl yayınlanıyor anlamıyorum.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home