Pazar, Eylül 20, 2009

Elim Hızlıdır


(...) Bunun bir standardı yok aslında, sizin enerji ve istek durumunuza göre değişkenlik gösterebiliyor, ama diyebilirim ki elim bayağı hızlıdır. Hatta dünyada benim kadar yoğun çalışan kapak ressamı sayısının pek fazla olmadığını söyleyebilirim. Ben tek kapak pek yapmazdım, birkaç kapağı aynı anda çalışırdım. Özellikle Martin Mystere’da İtalyan kapaklarını örnek almıştım ama tersi durumlar da oldu. Örneğin Ferri benim Mister No’ya yaptığım bazı kapakları çok beğendiği için İtalya’da onları aynı kompozisyonla tekrar çizdi. [Aslan Şükür nasıl çalıştığını anlatıyor, Serüven 9'dan alıntı, Röportaj: Fatih Okta]

Etiketler:

1 Comments:

Anonymous Adsız yazdý...

Bir donemin efsane kapak ressami "ASLAN" beyi gormek guzel..Boyle ustalarimiz unutulmamali...

Celik Bilek

26/9/09 17:19  

Yorum Gönder

<< Home