Cumartesi, Aralık 05, 2009

Rüya Satıcıları

Gecen aksam kanepeye uzanmis, elimde bir kitap, gunun yorgunlugunu atmaya calisiyordum ki o sakin sessizligi kapi zilinin calmasi bozdu. Istemeye istemeye ayaklanip kapiyi actim. Karsimda bir sey satmak icin kapi kapi dolastigi her halinden belli olan bir genc duruyordu. ’Iyi gunler efendim, ben ruya satiyorum!’, dedi ve hemen pesinden ‘Buyrun, katalogumuzu inceleyin.’ diyerek elime kalinca bir klasoru tutusturdu. Bos bulunmustum.. Katalogu incelemeden ‘Yok, ruya istemem ama bir hayalin varsa ona bakabilirim.’, diyerek katalogu geri uzattim. Bu sefer de o ‘Yok..’ diye cevap verdikten sonra tam karsi ataga gececekti ki ‘Tamam, kalsin o zaman, size iyi aksamlar.’ diyerek kapiyi yavassa yuzune kapattim. O anda saticinin yuzunde beliren pes etmis ifadeyi incelerken aslinda biliyordum ki ruya saticilarinin hayallerle isleri olmaz. Bu onlari en kisa yoldan basimdan defetmek icin buldugum bir taktiktir... [A.E]
link
fotoğraf için link

Etiketler:

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home